Reklamácie

Nižšie nájdete postup, ako reklamovať produkt v záručnej dobe, resp. ako vrátiť produkty do 30 dní bez udania dôvodu. Vyberte si, či ste objednávali bez registrácie alebo s registráciou:

Registrovaný Neregistrovaný Reklamačný poriadok

Naše reklamačné oddelenie ponúka tieto vylepšenia oproti zákonným povinnostiam predávajúceho:

  • Ak odstupujete od zmluvy (vraciate produkty do 30 dní), peniaze vám pošleme obratom späť. Nevyužívame zákonnú lehotu 15 pracovných dní.
  • Poškodené výrobky, v rámci štandardnej a predĺženej záručnej doby, predovšetkým bezplatne vymieňame za nové, v ojedinelých prípadoch ich opravujeme.
  • Nečakáme 30 dní na vyriešenie reklamácie. Snažíme sa reklamácie vybavovať čo najrýchlejšie, väčšinou do 7 dní.
  • Náklady dopravy nechceného produktu späť na prevádzku hradí GoLED.sk – Ak to povaha produktu dovoľuje a viete nám fotkami alebo videom preukázať poruchu, napr. emailom, nevyžadujeme zaslanie produktu k nám. Rovno posielame nový produkt výmenným balíkom, tzn. poškodený tovar odovzdáte tomu kuriérovi, ktorý vám rovno prinesie nový.


Registrovaní používatelia


Ak ste sa na GoLED.sk zaregistrovali, uplatnenie reklamácie alebo vrátenie produktu do 30 dní je na niekoľko preklikov. Postupujte nasledovne…

1. Ak ešte nie ste prihlásený, otvorte stránku pre prihlásenie.

Prihlásenie

2. Vyplňte prihlasovacie údaje a prihláste sa do svojho účtu.

udaje

3. Vo vašom účte nájdite objednávku, ktorej produkt chcete reklamovať a kliknite na odkaz Podať reklamáciu.

podanie-reklamacie

4. Zobrazili sa vám všetky produkty v objednávke. Kliknite na Podať reklamáciu pri tom produkte, ktorý chcete reklamovať.

produkt

5. Vyplňte číslo faktúry/dokladu o kúpe a vypíšte popis poruchy, alebo pridajte fotky poruchy a odošlite formulár. Ak vraciate produkt do 30-dňovej lehoty bez udania dôvodu, vypíšte len číslo faktúry a vyberte možnosť, že ide o vrátenie produktu do 30 dní.

formular

6. Po odoslaní by ste mali obdržať potvrdzovací email s údajmi vašej reklamácie. Ak sa tak nestalo, kontaktujte nás.

7. O postupe a spôsobe riešenia vašej reklamácie vás budeme priebežne informovať. Prosíme o trpezlivosť, vašou reklamáciou sa budeme zaoberať čo najskôr (v priemere do 7 dní). Po vybavení reklamácie obdržíte okrem nového alebo opraveného tovaru aj email o ukončení reklamácie.


Neregistrovaní používatelia

V prípade, že nie ste registrovaným používateľom na GoLED.sk, je vyplnenie reklamačného formulára trochu zdĺhavejšie. Online systém totiž nevie automaticky priradiť vaše údaje k vašej reklamácii, resp. k navráteniu produktu do lehoty 30 dní. Potrebujeme preto, aby ste nám niektoré údaje o vašom nákupe znova vyplnili. Pre bezproblémové vyriešenie vašej požiadavky, či reklamácie, prosíme, postupujte nasledovne…

1. Vyplňte detailne polia reklamačného formulára, ktorý nájdete nižšie a odošlite ho.

2. Po odoslaní by ste mali obdržať potvrdzovací email s údajmi vašej reklamácie. Ak sa tak nestalo, kontaktujte nás.

3. O postupe a spôsobe riešenia vašej reklamácie vás budeme priebežne informovať. Prosíme o trpezlivosť, vašou reklamáciou sa budeme zaoberať čo najskôr (v priemere do 7 dní). Po vybavení reklamácie obdržíte okrem nového alebo opraveného tovaru aj email o ukončení reklamácie.


Reklamačný formulár



Reklamačný poriadok

Reklamácia sa riadi príslušnými ustanoveniami Občianskeho / Obchodného zákonníka a Zákonov na ochranu spotrebiteľa § 250/2007 Z.z. a 102/2014 Z. z. Kupujúci je povinný pri prebraní si tovar riadne prezrieť/skontrolovať. V prípade oprávnenej / preukázanej závady tovaru, na ktorú sa vzťahuje záruka, má kupujúci právo na jeho bezplatnú opravu alebo výmenu. Reklamáciu kupujúci uplatňuje u Predávajúceho.

Predávajúci rozhodne o reklamácii ihneď, v zložitých prípadoch do 3 pracovných dní, v odôvodnených prípadoch, najmä ak je potrebné odborné posúdenie závady, najneskôr do 30 dní od prijatia reklamácie. Po uplynutí tejto lehoty má zákazník právo na výmenu za nový výrobok alebo odstúpenie od zmluvy. O výsledku reklamácie bude zákazník informovaný bezprostredne po ukončení reklamačného konania e-mailom a zároveň mu bude prostredníctvom e-mailu, resp. doporučenou poštou doručený reklamačný protokol.

Pri uplatňovaní reklamácie je kupujúci povinný predložiť číslo dokladu o kúpe tovaru a písomne oznámiť podstatu závady tovaru. Kupujúci bude emailom alebo telefonicky informovaný o spôsobe riešenia reklamácie:

  1. Ak to povaha produktu dovoľuje a kupujúci vie fotkami alebo videom preukázať poruchu, napr. poslaním na email, nevyžadujeme zaslanie produktu na sídlo spoločnosti. Rovno posielame nový produkt výmenným balíkom, tzn. poškodený tovar kupujúci odovzdá tomu kuriérovi, ktorý rovno prinesie nový funkčný produkt.
  2. V ostatných prípadoch je kupujúci povinný doručiť tovar spolu s príslušenstvom na adresu prevádzky internetového obchodu, ale nie formou dobierky. Reklamovaný tovar zaslaný dobierkou predávajúci nemôže prevziať. V prípade zasielania tovaru je kupujúci povinný uskutočniť všetky úkony potrebné na ochranu tovaru pred poškodením počas prepravy.