Doprava

Ceny dopravy, poštovného a balného:

  • Doprava ZADARMO pre objednávky nad 90 EUR s DPH.
  • 2,40€ s DPH pre objednávky od 60€ do 90€ s DPH.
  • 3,60€ s DPH pre objednávky od 30€ do 60€ s DPH.
  • 4,80€ s DPH pre objednávky do 30€ s DPH.

*Pre individuálne cenové ponuky účtujeme dopravu podľa sadzieb našej prepravnej spoločnosti.

Ceny za spôsob platby:

  • 1,20€ s DPH za platbu na dobierku nezávisle na výške objednávky.
  • ZADARMO všetky ostatné platobné možnosti (platobnou kartou, na bankový účet, Paypal).

Rýchlosť doručenia

Objednávky posielame priebežne každý deň v poradí objednania zákazníkmi. Doba expedície tovaru, ktorý je na sklade, je do 24 hodín od prijatia objednávky. Ak je tovar na sklade u výrobcu alebo na objednávku, v emaily potvrdzujúcom objednávku vám odhadneme dobu dodania.

Informáciu o dobe dodania nájdete aj na stránke každého produktu, viď kolónku Doručenie. V prípade, že nie je možné tovar v danej lehote dodať, upovedomíme vás o možnom termíne dodania, resp. o iných alternatívach.

Doba dodania tovaru

Kuriérska služba GLS

Pre doručenie využívame kuriérsku spoločnosť GLS:

  • Ku každému doručeniu ponúkame zadarmo nadštandardnú službu Flex Delivery.
  • Doručenie je do 1 pracovného dňa od expedície objednávky.
  • Možnosť platiť v hotovosti alebo platobnou kartou.

Prosíme ctených zákazníkov, aby pri objednávke uviedli telefonický kontakt. O termíne doručenia budete totiž deň vopred informovaní SMS správou a v deň doručenia vás bude kuriér telefonicky kontaktovať, aby s vami dohodol podrobnosti prevzatia – oznámi vám približný čas doručenia, výšku dobierky a ďalšie prípadné náležitosti.

Prosíme tiež, aby ste si pripravili presnú sumu dobierky v hotovosti, ak ste zvolili platbu na dobierku, pretože kuriér nemusí disponovať dostatočnou hotovosťou na to, aby vám vydal. Môžete ale využiť aj možnosť zaplatiť platobnou kartou.

Služba Flex Delivery

Službu Flex Delivery ponúkame zadarmo ku všetkým objednávkam, zahŕňa:

  • V mestách s depom GLS možné doručenie po pracovných hodinách (medzi 17:00-20:00 hod.).
  • V deň doručenia obdržíte SMS alebo e-mail s časovým intervalom doručenia a kontaktom na kuriéra.
  • V prípade, že vám termín nevyhovuje, môžete zmeniť termín, miesto doručenia, alebo si dohodnúť vyzdvihnutie v depe alebo Parcel Shopu.

Poškodený tovar

Zákazník je povinný skontrolovať zásielku pri doručení. V prípade poškodenia je potrebné spísať škodový protokol s kuriérom a pri reklamácii postupovať podľa obchodných podmienok kuriérskej spoločnosti GLS.