Doprava

Objednávky sú realizované priebežne každý deň v poradí objednania zákazníkmi. Doba expedície tovaru, ktorý je skladom, je do 24 hodín od prijatia objednávky. Ak je tovar na centrálnom sklade alebo je na objednávku, doba expedície je dlhšia. Informáciu o maximálnej dobe dodania nájdete na stránke každého produktu, viď kolónku Dodanie. V prípade, že nie je možné tovar v danej lehote dodať, bude zákazník upovedomený o možnom termíne dodania, resp. iných alternatívach.

Ceny dopravy, poštovného a balného:

  • Doprava ZDARMA pre objednávky nad 90 EUR s DPH.
  • 1,20€ s DPH pre objednávky od 60€ do 90€ s DPH.
  • 2,40€ s DPH pre objednávky od 30€ do 60€ s DPH.
  • 3,60€ s DPH pre objednávky do 30€ s DPH.

Doručenie objednaného tovaru sa realizuje kuriérom GLS:

  • K cene dopravy ponúkame zadarmo nadštandardnú službu Flex Delivery pri všetkých objednávkach.
  • Doručenie do 1 pracovného dňa od expedície objednávky.
  • Doba dodania tovaru v závislosti od skladových zásob, ktoré sú uvedené na stránke produktu.

Doba dodania tovaru

Prosíme ctených zákazníkov, aby pri objednávke uviedli telefonický kontakt. O termíne doručenia budete totiž deň vopred informovaní SMS správou a v deň doručenia vás bude kuriér telefonicky kontaktovať, aby s vami dohodol podrobnosti prevzatia – oznámi vám približný čas doručenia, výšku dobierky a ďalšie prípadné náležitosti.

Prosíme tiež, aby ste si pripravili presnú sumu dobierky v hotovosti, pretože kuriér nemusí disponovať dostatočnou hotovosťou na to, aby vám vydal. Môžete ale využiť aj možnosť zaplatiť platobnou kartou.

Služba Flex Delivery

Službu Flex Delivery ponúkame zadarmo ku všetkým objednávkam. Zahŕňa:

  • V mestách s depom GLS možné doručenie po pracovných hodinách (medzi 17:00-20:00 hod.).
  • V deň doručenia obdržíte SMS alebo e-mail s časovým intervalom doručenia a kontaktom na kuriéra.
  • V prípade, že vám termín nevyhovuje, môžete zmeniť termín, miesto doručenia, alebo si dohodnúť vyzdvihnutie v depe alebo Parcel Shopu.

Poškodený tovar

Zákazník je povinný skontrolovať zásielku pri doručení. V prípade poškodenia je potrebné spísať škodový protokol s kuriérom a pri reklamácii postupovať podľa obchodných podmienok kuriérskej spoločnosti GLS. Dodatočné reklamácie ohľadom poškodeného tovaru nie je možné uznať.